Անձնակազմի կառավարման վարչություն
Ղեկավար
Վարդանյան Ասատուր Ռաֆիկի
Հասցե
Խորենացու 3, 7, ք. ԵրԵՎան,       
Հեռախոս
60544630
Էլ. Փոստ
Asatur_Vardanyan@taxservice.am
Ծնվել է 1954թ. հուլիսի 10-ին, Աշտարակի շրջան, գյուղ Ոսկեվազ


Կրթություն
    1972-1977թթ. ԵՊՀ - պատմաբան


    Աշխատանքային գործունեություն
    • 1977-1980թթ. - N 5 ԳՊՏՈՒ-ԼԿԵՄ կոմիտեի քարտուղար
    • 1980-1981թթ. - ՀԼԿԵՄ Շահումյանի շրջկոմի բաժնի վարիչ
    • 1981-1984թթ. - ՀԼԿԵՄ Շահումյանի շրջկոմի քարտուղար
    • 1984-1994թթ. - Շահումյանի ՆԳ բաժնի պետի տեղակալ
    • 1994-1995թթ. - ՀՀ Մաքսային վարչության կադրերի բաժնի պետ
    • 1995-1996թթ. - ՀՀ Հարկային պետական տեսչության կադրերի խմբի գլխավոր մասնագետ - խմբի ղեկավար
    • 1996-1999թթ. - ՀՀ ՀՊՏ Կադրերի բաժնի պետ
    • 1999-2000թթ. - ՀՀ Պետական եկամուտների նախարարության Օպերատիվ հետախուզության վարչության Օպերատիվ հետախուզության միջոցառումների կոորդինացման բաժնի պետի տեղակալ, 5-րդ բաժնի պետի տեղակալ
    • 2000-2001թթ. - ՀՀ Պետական եկամուտների նախարարի խորհրդական
    • 2001-2003թթ. – ՀՀ Պետական եկամուտների նախարարության Կադրերի բաժնի պետ
    • 2003-2008թթ. - ՀՀ ԿԱ Հարկային պետական ծառայության Կադրերի բաժնի պետ, Անձնակազմի կառավարման բաժնի պետ
    • 2008-2013թթ. - ՀՀ ԿԱ Պետական եկամուտների կոմիտեի Անձնակազմի կառավարման վարչության Անձնակազմի կառավարման 2-րդ բաժնի պետ
    • 2013-2014թթ. - Անձնակազմի կառավարման վարչության Անձնակազմի համալրման բաժնի պետ
    • 2014-ից - ՀՀ Ֆինանսների նախարարության Անձնակազմի կառավարման վարչության Անձնակազմի համալրման թիվ 2 բաժնի պետ
    • 2016-ից - ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ Անձնակազմի կառավարման վարչության Անձնակազմի հաշվառման բաժնի պետ
    • 2016 թ.ի սեպտեմբերից - ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ Անձնակազմի կառավարման վարչության պետ


    Այլ տվյալներ

    Հ/Ծ գնդապետի կոչում

    Անձնական տվյալներ
    Ամուսնացած է, ունի երկու երեխա


    Անձնակազմի կառավարման վարչության հիմնական խնդիրներն են
    • Կոմիտեի մարդկային ռեսուրսների կառավարման քաղաքականության մշակում, մարդկային ռեսուրսների պահանջարկի որոշում և որակական կազմի բարելավում:
    • Անձնակազմի ընտրության, տեղաբաշխման, մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների  կատարելագործում:
    • Անձնակազմի հետ տարվող աշխատանքների իրավական կարգավորում, կառուցվածքի և հաստիքացուցակի օպտիմալացում:
    • Թափուր և նոր ստեղծվող  աշխատատեղերի համալրում:
    • Մասնագետների շտեմարանի ստեղծում: