Հեռախոսազանգերի կենտրոն-բաժին
2023 թվականի հաշվետվություններ






2022 թվականի հաշվետվություններ














2021 թվականի հաշվետվություններ















2020 թվականի հաշվետվություններ

 














2019 թվականի հաշվետվություններ
















2018 թվականի հաշվետվություններ















2017 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2016 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2015 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2014 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2013 թվականի հաշվետվություններ


Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2012 թվականի հաշվետվություններ

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից նոյեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից օգոստոս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հուլիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մայիս ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից ապրիլ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից մարտ ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից փետրվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն

Հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնի կողմից հունվար ամսվա ընթացքում ստացված հարցադիմումների և դրանց պատասխանների վերաբերյալ հաշվետվություն


2011 թվականի հաշվետվություններ